دو بازی در نیمه‌پایانی لیگ برتر بسکتبال

دو بازی در نیمه‌پایانی لیگ برتر بسکتبال

 

مرحله نیمه‌پایانی لیگ برتر بسکتبال امروز با انجام دو دیدار آغاز می‌شود.

چهار تیم کاله، نفت آبادان، شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان در مرحله نیمه‌پایانی لیگ برتر بسکتبال به دیدار یکدیگر خواهند رفت.
این بازی‌ها به صورت سری برگزار می‌شود و در پایان هر تیمی که تعداد برد بیشتری داشت روانه فینال می‌شود.

امروز ذوب آهن به دیدار کاله می‌رود و شهرداری از نفت پذیرایی می‌کند.

این مطلب را هم مطالعه کنید؛  بازی‌های تدارکاتی تیم ملی بسکتبال در فاصله‌ی 60 روز تا پیش از المپیک 2008

دیدگاهتان را بنویسید